Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Bør jeg treffe henne?

5 stemmer

1. 1. Bør vi treffes?

• Ja
      2
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

For 11 år siden møtte jeg en jente jeg ble hodestupps forelsket i, jeg var da 15 år. Ikke så uvanlig at man blir litt ferieforelsket i den alderen.

Det morsomme er at helt siden den gangen har vi holdt kontakten på enten MSN eller facebook. Vi har vært oppe hele natten å bare pratet sammen om absolutt allt mulig. Og det har ført til at vi har fått et noe merkelig forhold, og det føles nesten som en liten forelskelse. Og det som gjør dette enda mer merkelig er at vi aldri har møtt hverandre face to face siden den gangen for 11 år siden. I mellomtiden har både jeg og henne hatt kjærester, men alikevell holdt god kontakt. Nå er jeg singen igjen, og hun har lyst til å møte meg, selv om hun har kjæreste. Det er helt ubeskrivelig hvor fint det er å ha henne å prate med om alt mulig, og jeg er livredd for at vi skal miste den gode kontakten vi faktisk har. Jeg er fryktelig glad i henne og jeg vet at hun er glad i meg. Tenk om det er sånn at vi er ment to be? Men siden hun er i et forhold nå er det litt

vanskelig, jeg vil jo ikke ødelegge noe for henne heller.

Men jeg er sikker på at hvis det en gang blir oss 2, blir jeg verdens lykkeligste :)

Noen som har lignende erfaring eller innspill til dette?

Postet av anonym: 84395f1ad4d99619642812b3b40c0cc4

Endret av Beretta686
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...