Gå til innhold

Keybgoardet mitt er fucka

Anbefalte innlegg

NHei på dere! HNadde LAHN i forrigbe uke, ogb jebg satt uhnder takvihnduet. Da jegb bgikk obg la megb gbebgyhnte det vissthnok å regbhne, utehn at hnoehn reabgerte før 5æ-10 mihnutter etter. Da var ulykkehn gbjort, ogb keygboardet var gbjehnhnomvått. Det hnar ligbgbet til tørkihnbg de siste dabgene, menh som dere ser nher nhar det ikke hnjulpet.

Åphnet keygboardet i sta, ogb jegb la ikke merke til hnoehn åpehnbgare feil, likevel ser det altså ut som dette hnår jegb skriver. NHoehn som vet hnvordahn mahn kahn fikse dette, eller er keyboardet dødt?

HNåper dere klarer å tyde nhva det står hner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det er sånn billig drit, kjøper du jo nytt.. sparer du deg for masse tid.. er det snakk om et 8-900 kroners er det litt verre :D

Det er ikke akkurat gbilligbæ-dritt, menh det er ikke dyrt hneller. Probglemet er at jegb drar i milit-æret om...hnmmm...9 dagber gblir det vel, ogb jegb hnar ikke ei krohne. Det er et trådløst keyboard jegb kjøpte på tilgbud fra komplett i vihnter. Tror jegb gbetalte 450 + frakt eller hnoe såhnhnt. Litt kjedeligb egbehntligb.

Ogbås er det så dritt å ikke kunhhne skrive skikkeligb, eller spille hnoe osv...

Lenke til kommentar
Syns det lukter litt HOAX av det her :

Hvorfor lukter det svindel av dette? :-?

Er veldig morsomt når gutter på 14/15 eller whatever begynner å spekulre i om dette er svindel, i stedet for å holde munn og la de som kan hjelpe, hjelpe til. Fikk renskrevet dette ved å koble til det GAMLE IBM-tastaturet jeg hadde liggende, men jeg ønsker fortsatt tips/hjelp.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen gode forslag egentlig..

Selv ville jeg demontert tastaturet og sett om noe synlig var ødelagt..

Mitt gamle compaq tast. var ødelagt, skrudde det opp og sjekka hele kretssystemet.. Lodda og testa..

Det fungerte til slutt ( utenom numlock lysa og det.. )

Verdt et forsøk.. Med mindre garanti tiden har gått ut, man har jo ingenting å tape på det..

eller send mail til produsenten.. som er?

logitech? microsoft?

Lenke til kommentar
kan jo be om tips..

neida, jeg ville prøvd selv, går det ikke så går det ikke

Skaffer man seg ett nytt, det finnes da nok av tastaturer , og 98,- kroners sakene for også saken gjort

Hmmm...spørs om jeg ikke holder meg til dette IBM-tastaturet frem til militæret, også skal jeg prøve å få solgt maskinen tenker jeg.

Den skal byttes ut med en laptop etter militæret, men så er det problemet med hvilken jeg skal ha. Heldigvis slippre jeg å bekymre meg for det på et år :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...