Gå til innhold

Trenger ny skole-pc

Anbefalte innlegg

Så det var altså ikke større forskjell enn bokstaven? Hehe :p

Ettersom det er min far som kommer til å betale, tar jeg den til 20% avslag :)

Kan anbefale en Macbook Air 13" - Endte med å kjøpe den selv, og er ytterst fornøyd!

Mjaaa. Er mer et Windows-menneske jeg. Som du sier, så er det mulig å installere Windows på Mac. Jeg vet nå ikke helt jeg ... Du gjør det så vanskelig! :p

Er nok av Mac på skolen, så da bruker jeg heller de :) (Som dere sikkert har funnet ut allerede, så går jeg på Medier og kommunikasjon) Våre lærere sa at vi var nødt til å ha vår egen bærbar dette året. (I motsetning til i fjor, da vi bare brukte Mac-ene)

Pluss at jeg kommer til å bli mobbet av mine venner hvis jeg kjøper Mac, beklager at jeg sier det :p

Da har jeg funnet ut hvilken maskin jeg vil ha! Tar den til -20%. Som du sa, så var det jo bare en bokstav i forskjell.

Tusen takk for all hjelp jeg har fått! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var selv til og så på Asusen når jeg skulle velge, ser ut som en ganske så brukbar maskin ja!

Det som gjorde at jeg falt på Macbook Air var noen ting, kan nevne noen få:

Vekt, størrelse, ingen fæl plastikk (har vært borti ett par Acer laptopper i min tid, og frister lite igjen), tastaturet er ganske så deilig å skrive på og ikke minst hvor stille den er!

Og ikke minst, det faktum at jeg kunne få den nå, istedetfor å vente!

Er forøvrig min første tur inn i Apple sin verden, hvis man eksluderer iPoden jeg kjøpte før en ferie og aldri brukt igjen.. :ermm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig med deg der ja, cfg. Utrolig lett, og liker godt tastaturet (hvis det er likt et vanlig MAC-tastatur). Men som sagt så liker jeg operativsystemet Windows bedre, og da må jeg, som Vent180dager nevner, betale rundt 1 000kr for Home Premium. Så jeg tror jeg holder meg til PC enn så lenge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...