Greenviolence Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Heisann! Jeg tenker å ta opp R1 (eller 2mx) til jul og lurer da på en ting. Da jeg gikk på videregående hadde jeg det som den gang het 2MZ i andre klasse, men fortsatte ikke til 3mz i tredje. Da er spørsmålet mitt om jeg i det hele tatt KAN ta opp R1 siden jeg begynte på 2MZ istedet for 2mx, og vil i så fall min karakter i R1 erstatte min 2mz karakter? Håper jeg ikke ble altfor utydelig her. På forhånd takk Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Du kan alltids ta opp et fag. R1 er i seg selv et fulverdig fag, men jeg tror ikke dette erstatter et annet kurs. Jeg kan ikke disse mz,mx, men hvis du tokk det som tilsvarer s1+s2 eller r1, vil det vel erstatte dette. Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 2MZ er det som nå heter S1 (3MZ blir S2) og 2MX er nå R1. Samtidig dette er fag fra før reform 94 så 2 reformer siden dermed har jeg ikke peiling på hvordan det blir når du blander fagkoder fra vilt forskjellige læreplaner? Cobos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå