NeEeO Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hallo, jeg har en Acer aspire 5738Zg, jeg formaterte pcen for 1 måned sida. har brukt pcen aktivt siden da. Til idag da jeg merket noe, jeg glemte å ta backup av en veldig viktig fil. Er den heeelt borte? mulig å få den tilbake? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Kan prøve programmer som undelete. http://www.officerecovery.com/freeundelete/ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Er området filen på på harddisken overskrevet med nye data så er filen borte for alltid. Forøvrigt kan du lese i delforumet for Lagringsmedier om forkjellige program som i en del tilfelle kan redde slettete filer. NB! All aktivitet på maskinen din reduserer mulighetene for å redde filen. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 jeg har forsatt windows.old filen , mulig jg kn gjøre noe med den? skal prøve undelete, blåbær. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Blåbær, jeg scanna C , så fant jeg en mappe som het : program data > AVG10 > Temp > AVG-082837419-81... Hva skal det bety? dET VAR RART, Dette er 3 gangen jeg scanner, første gangen fant den 3 filer, plutselig er det blitt 1 fil? Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Kan du ikke bare si hva fil det er da, og så evt. laste den ned "lovlig"? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg har god erfaring med R-studio for å finne tilbake filer som er slettet: http://www.r-studio.com/ Men det er langt fra gratis, og det finnes kanskje andre alternativer. Men jeg har mange gode resultater, og det bør fungere greit, så lenge ikke hele disken er skrevet over flere ganger. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 prøver demo jeg, vet du om noen andre programmer? Filen jeg leter etter er LANGT fra ulovlig, jeg har skrevet den selv..Det er side opp og ned med arbeid fra sommerferien.. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 ehm..var avansert dette her..hvordan bruker man det ? ehm..var avansert dette her..hvordan bruker man det ? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Holder på å scanne, venter i spenning. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 3 timer igjen til den er ferdig, betyr det at jeg har stor sjangse på å finne filen min? Hva er de rutene? hvorfor har de forskjellig farge? noen av dem endrer seg ikke.. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg har tidligere hatt stor suksess med programmet GetDataBack. Du kan evt prøve dette hvis du ikke lykkes med det andre programmet. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Ok, vis ikke dette fungere bruker jeg ditt forlag Men er det større sjangs for å få recoveret små filer enn store? fordi denne filen er bare på noen kb . SÅNN SER DET UT TIL NÅ(ERDET BRA ELLER DÅRLIG?): Endret 22. august 2011 av Noreply Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 @graslauk , Og hvor lenge etter at du formaterte pcen brukte du GETDATABACK? fordi jeg snakker om litt mer enn 1 måned, Altså starten av sommerferien. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Husker ikke helt. Er en god stund siden. Men som andre har sagt, så er sjansen mindre jo mer du har brukt data'en. Så det er bare å håpe. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Det er jo over 120 partisjoner her , hver partison tar 10 min å bare åpne. Er det ikke mulig å søke gjennom alle partisjoner? Overraskene hvor gamle filer jeg fant. Fant filer som er over 6 måneder gamle :O Endret 23. august 2011 av Noreply Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Det er jo over 120 partisjoner her , hver partison tar 10 min å bare åpne. Er det ikke mulig å søke gjennom alle partisjoner? Overraskene hvor gamle filer jeg fant. Fant filer som er over 6 måneder gamle :O Når du bruker det programmet, ser du hvor mye som blir liggende ja. 6 måneder er ingen ting, jeg har funnet filer flere år gamle på disker. Du kan skanne ved å f.eks kun finne text filer, programmet er super avansert. Et tips er å kun skanne den type filsystem du hadde da filen var borte, samt velger å skanne "ekstra" etter den filtypen du mangler (her .txt) Se på bildene under, og så skanner du på nytt med de innstillingene. PS! Det er superviktig at du ikke lagrer scaninfoen eller skriver til samme disk som du prøver å få ut data fra, det ødelegger sjansene dine til å få tilbake filen(e) Endret 23. august 2011 av myhken Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Selvom jeg krysset av for bare dokumenter kom det mange andre ting opp..bare at denne gangen tok det 2 timer mindre å scanne. forsatt er det utallig mange oransje disker jeg må se gjennom , det går bare ikke... Og vis jeg leter gjennom, finner jeg bare de samme filene om og om igjen, kan man ikke sortere via dato? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå