mammamia3 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Jeg har tidligere fått svært god hjelp på dette forumet så prøver igjen. Jeg har prøvd å følge veiledningen til norbat vedr malware og combofix, men får ikke til å laste ned combofix. Får beskjed om at jeg ikke kan endre navn på combofix? Legger ved 2 logger. Jeg fikk også feilmelding på analyze this så vet ikke om den er brukelig. H J E L P:) mbam-log-2011-08-22 (09-43-20).txt hijackthislogg.txt Endret 22. august 2011 av mammamia3 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Tror dette er noe snusk: C:\WINDOWS\AsScrPro.exe edit: er visst ASUS Screensaver Protector... hva nå enn det er. Dustete at det ligger i Windows mappa. Endret 22. august 2011 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) The process AsScrPro or ASScrPro.exe belongs to the software ASScrPro.exe or ASUS Screen Saver Protector by ASUSTeK Computer Inc. http://www.file.net/process/asscrpro.exe.html Endret 22. august 2011 av Zacher Lenke til kommentar
mammamia3 Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 (endret) ASUS generelt er noe dritt synes jeg, men det er nå engang den pcen jeg har. I mellomtiden n har jeg avinnstalert AVG free, innstalert Avast, prøvde å scanne men fikk bluescreen. Startet opp igjen, scannet med malwarebytes igjen = ingenting, scannet med AVAST = ingenting Trenger jeg å kjøre en combofix? Og eventuelt hvordan får jeg kjørt filen når jeg bare får feilmelding? Jeg har ikke veldig tekniske skills dessverre, men merker jo når pcen går saaaaaakte:) scannet nå med registry booster fra linken over her... den fant 543 feil? Men jeg må jo kjøpe systemet for å reparere. Noe annet jeg kan gjøre? Endret 22. august 2011 av mammamia3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå