HelloKjersti Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det kommende storspillet er klar for trykkeriet. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 GLEDER meg Avslutningen her kommer til å bli storslagent. Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Storslagent, sier du? Jeg sier at ulykken i japan bare blir som en traktor kjørende forbi. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hva faen har ulykken i Japan med Gears of War å gjøre? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Eg er så klar for horde! Og ikkje minst 4- player coop. Dette blir herleg! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 ENDELIG et nytt 360 spill, da kan jeg ta fram støvkluten og børste av et kilo støv fra boksen! Den har nesten ikke blitt brukt i år, så den trenger en god rens. Gears 3 ser veldig bra ut også, håper singelplayeren er i samme divisjon som nummer to, likte ikke singelplayeren i det første så godt. 1 Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Satser på at lulzec, eller hva de kaller seg, ikke bestemmer seg for å "sjekke" sikkerheten til Epic Lulsec: "Vi brøt oss inn og tok med oss en kopi av Gears 3, ligger på nettet nå." Epic: "WHAAT!?!? WHY?!?!? HOW!?!?!?" Lulsec: "4 teh lulz and cuz ur sec sucks!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå