wasco Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Modne aks Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ser du vil ha tips - det tror jeg ikke jeg kan hjelpe deg så mye med her. Blendervalg i forhold til brennvidde fungerer godt, komposisjonen fungerer fint - mulig litt tomt oppe i v. hjørne? Ser at lyset har vært litt hardt på enkelte plantedeler, men det synes jeg allikevel ser naturlig ut - det samme gjør fargene, men om det er i din smak kan de godt gjøres litt varmere. Om du har en gullreflektor kunne den bidratt til dette under opptak, eller så har du jo varmfilter og justering av fargetemperatur i etterbehandlingen. Men som sagt, det er slett ikke nødvendig for bildet står seg veldig godt som det er. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Er misunnelig på dere som har mulighet for å fotografere korn aks!! synest du har fått godt fram kontraster og stemning i dette bildet. muligens er kompet litt rotete men har vanskelig for å komme med noe tips her. Har sett mange flotte bilder av korn, men kompet har jo litt med hvordan stråene ligger der du tar bildet. Det fineste bildet av korn jeg har sett var faktisk svart / hvit.. Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ser jeg trenger til lærdom her Meget imponerende. Ingen kritikk fra meg, annet enn at jeg kritiserer meg selv litt for min "akse" Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er et flot billede af det modne korn. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Ser du vil ha tips - det tror jeg ikke jeg kan hjelpe deg så mye med her. Blendervalg i forhold til brennvidde fungerer godt, komposisjonen fungerer fint - mulig litt tomt oppe i v. hjørne? Ser at lyset har vært litt hardt på enkelte plantedeler, men det synes jeg allikevel ser naturlig ut - det samme gjør fargene, men om det er i din smak kan de godt gjøres litt varmere. Om du har en gullreflektor kunne den bidratt til dette under opptak, eller så har du jo varmfilter og justering av fargetemperatur i etterbehandlingen. Men som sagt, det er slett ikke nødvendig for bildet står seg veldig godt som det er. Takk for kommentaren Av en eller annen grunn, blir bildene mine "blekere" i fargene etter at jeg laster dem opp her på Digit. Orginalen var mer gylden Er misunnelig på dere som har mulighet for å fotografere korn aks!! synest du har fått godt fram kontraster og stemning i dette bildet. muligens er kompet litt rotete men har vanskelig for å komme med noe tips her. Har sett mange flotte bilder av korn, men kompet har jo litt med hvordan stråene ligger der du tar bildet. Det fineste bildet av korn jeg har sett var faktisk svart / hvit.. Takk for kommentaren Ser jeg trenger til lærdom her Meget imponerende. Ingen kritikk fra meg, annet enn at jeg kritiserer meg selv litt for min "akse" Beklager at dette ble et lite "plagiat" Men jeg laget dette bilde før jeg såg ditt. Men jeg lastet det ikke opp før i dag Ellers synes jeg bildet ditt var bra Det er et flot billede af det modne korn. Mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg