Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Problemstillingen er følgende: Reiser en del i jobbsammenheng og har mer enn nok utstyr med meg som håndbagasje, derfor passer det dårlig å bruke national geographic bagen. I utgangspunktet trenger jeg bare en enkel bag som akkurat rommer kameraet med påmontert objektiv (og solblender) og batterigrep. Har 50D, batterigrep og planen er å kun bruke 24-105 objektivet på reise. Har vært innom japanphoto og div andre lokale butikker på utkikk etter denne: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=607307 Har uheldigvis ikke funnet den. I utgangspunktet virker den som et greit alternativ, da den også åpner den for at jeg også kan bruke 70-200 f4 objektivet. Er det noen som har erfaring med bagen ovenfor eller lignende ? Problemet ligger vel i batterigrepet som medfører ekstra bredde Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Hvis du kun skal ha et eneste objektiv av gangen er min anbefaling klar - Think Tank Digital Holster 40. Tar 5DmkII med grep og 24-70 med reversert solblender. Drar du opp glidelåsen blir den lenger og tar 70-200/2.8 med reversert solblender eller 24-70 med solblender riktig vei. Se mer hos Think Tank. Den er ikke "pen" som en NG-bag, men funksjonell så det holder! Er veldig glad i min. Med andre ord - god plass til 50D med grep + 24-105 og solblender, eventuelt i "lang" modus og 70-200/4. Endret 22. august 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Flott! den ser bra ut den, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå