Gå til innhold

Kamerabag med plass til kamera+objektiv+batterigrep

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

Problemstillingen er følgende:

Reiser en del i jobbsammenheng og har mer enn nok utstyr med meg som håndbagasje, derfor passer det dårlig å bruke national geographic bagen. I utgangspunktet trenger jeg bare en enkel bag som akkurat rommer kameraet med påmontert objektiv (og solblender) og batterigrep.

Har 50D, batterigrep og planen er å kun bruke 24-105 objektivet på reise.

Har vært innom japanphoto og div andre lokale butikker på utkikk etter denne:

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=607307

Har uheldigvis ikke funnet den. I utgangspunktet virker den som et greit alternativ, da den også åpner den for at jeg også kan bruke 70-200 f4 objektivet.

Er det noen som har erfaring med bagen ovenfor eller lignende ? Problemet ligger vel i batterigrepet som medfører ekstra bredde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kun skal ha et eneste objektiv av gangen er min anbefaling klar - Think Tank Digital Holster 40. Tar 5DmkII med grep og 24-70 med reversert solblender.

Drar du opp glidelåsen blir den lenger og tar 70-200/2.8 med reversert solblender eller 24-70 med solblender riktig vei. Se mer hos Think Tank.

Den er ikke "pen" som en NG-bag, men funksjonell så det holder! Er veldig glad i min. :)

Med andre ord - god plass til 50D med grep + 24-105 og solblender, eventuelt i "lang" modus og 70-200/4. :)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...