Sitoy Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hey! For ca. 5 måneder siden kjøpte jeg Cooler Master U3 Notepal Notebook Kjøler til min bærbare pc og nå helt plutselig har alle de tre viftene sluttet å fungere (Snurre rundt og kjøle ned pcen). Er det noen som vet hvordan dette kan fikses eller har hatt samme problem? - Takk! Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er ikke USB-porten din som har tatt kvelden, da? Har du testet en mus/minnepinne/ekstern HDD i samme porten? Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Ja, har testet å bruke andre ting i samme porten, og har prøvd å bruke cooleren på andre pcer. Virker forsatt ikke. Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det høres ut som dårlig kontakt en plass inni der, bare. 3 vifter slutter ikke å fungere samtidig helt plutselig. Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Har bare hatt cooleren i 5 måneder eller noe, så det burde vel gå på garantien? Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Fant ut nå at det er ledningen som er ødelagt, hvis jeg presser den hardt inn mot USB greia så virker den, prøvde å teipe den fast, men fikk det ikke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå