johome Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 dette er hva Area51 utvikklet 40 år tilbake og de har nå tatt avgjørelsen om å bublisere noe av den første prototype utvikklingen av dette fra 1966. I dag opererer de med lys computere på Area 51, dvs computere som er bassert på krystall steiner. I Cris "sin" kontor maskin på Area 51 er det åtte (8) krystall steiner med hver sin oppgave, hver sin lys farge å opperere med. Hver stein har et laser innbrent mønster og dette mønster sendes det data gjennom. Mønsteret har en struktur som gjør at man memmikerer menneskets hjerne. Dataene hentes derfra ut gjennom fiberoptiske kabler som både håndterer data inn og ut, dette blir så dekodet gjennom et spesielt skjermkort som viser dataene på skjermen. Jeg kjenner ikke hele systemets virkemåte men i følge Cris så er dette 40% raksere en den raskeste supercomputer fra media. Og denne er bare 15cm høy, 25cm bred og 30cm dyp. Hvis de har hatt dette i over 40 år , begynner jeg å tro på at vi snakker om teknologi som ble gjort tilgjengelig av utenomjordiske ? Har forresten stor tro på bruken av krystaller. 1 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Kan bli spennende dette, men er ikke Grafén ekstremt dyrt å fremstille? Kostnaden på komponenter som bruker dette stoffet vil jo da bli tilsvarende... Hmmm, hvor dyrt kan det være? Jeg vet ikke om dette er en "urban legend", men mener å huske at egenskapene til dette stoffet ble oppdaget i forbindelse med tegning med blyant? (grafitt) AMD sine gamle AthlonXP-prosessor hadde låst multiplikator som kunne låses opp ved å koble sammen noen punkter oppå chip'en. Dette ble gjerne gjort med blyant, ved at man tegnet ledningsbanen mellom punktene. Mener grafen er beslektet med dette, et syltynt stoff som leder strøm. Problemet her er vel ikke tilgang på grunnstoffet, men helt sikkert knyttet til den molekylære opbygningen. Det er samme problematikken som når man produserer karbon nanofiber - råstoffet i seg selv er jo bare noe helt vanlig og triviellt billig, men å fremstille den strukturen som gir de egenskapene som vi faktisk ønsker det for er den vanskelige biten. For karbon nanotuber for eksempel er hovedproblemet at det tar så jævla mye tid å produsere selv små mengder. De "vokses" ut fra en slags krystallstruktor mener jeg å huske. Jeg renger med at dette også er knyttet opp mot noe lignende problematikk. Grafèn består jo også bare av helt vanlige karbon atomer, så det er nok strukturen som er problemet og ikke råstoffet i seg selv (for da har du helt riktig at det finner du i helt vanlige blyanter blandt annet ) -Stigma Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Woah, her var det mye CIA = ICA tendenser. Du vet at Rema + ICA = America også? ICA? Hva skjer om du flytter på C'en? CIA!! COINCIDENCE?!?!?! @rdavm Men seriøst man, krystall-stein PCer?... Er ikke du heldig da som er bestevenner med ultrahemmelige area51 forskere som viser de kule nye gadgetsene sin til deg. Det er jo nesten som du er en liten james bond jo - du må føle deg veldig spesiell *himle* Kom tilbake når du har et fnugg av beviser for noe som helst. Takk på forhånd. Dvs. om du lever lenge nok til det da vel og merke. Jeg anntar selvfølgelig at NWO sine ninja-agenter allerede er på vei til boligen din nå som du har offentlig lekket ultra-top-secret informasjon (og eksponert kilden din også forøvrig)... eller jaja, man kan jo håpe ihvertfall -Stigma Lenke til kommentar
rdavm Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hvis de har hatt dette i over 40 år , begynner jeg å tro på at vi snakker om teknologi som ble gjort tilgjengelig av utenomjordiske ? Ja du gjettet rett. Først de nordiske tok kontakt med usa presidenten 1964 hvor de tilbydde blant annet atom kopierings maskin for å atomkopiere mat, og annen type tech som var ferdsløsende, dette takket usa nei til og det var visse krav som ble stilt om de mottok det. Senere 1966 ble usa kontaktet av Zeta R2 denne gang ble de tilbudt våpen teknologi, super computere, looking glass tech, teleporterings systemer, antigravity systemer og fri energi system basert på krystall stein(er). Spesielt det sist nevnte kan jeg forklare i dyp teknisk forstand og har også tegninger på det liggende. Kan blant annet bare bekrefte den Norske politkers utalerser til prosjekt camelot hvor hun nevner krystall stein som pulserer blått lys, det gjør disse steiner når de er operative som fri energi generatorer, dette fordi at de konverterer interne piezo elektriske pulser til elektromagnetiske bølger som da igjen blir tatt opp av en pickup coil. Input er bare en ultrasonic høytaler som tar ytters lite watt, mens output er 100000 ganger mere. For at steinen skal kunne konvertere energien til elektromagnetiske bølger må det "skytes" inn ultraviolet lys inn i steinen på en vis bølgelengde, dette gjør at hver halve sinus kurve så drar steinen inn den universielle meget så powerfulle blå elektromagnetiske kraft (octave) som man blant annet kan se i nordlyset av og til og det vil på sådan måte bli inntensifisert lokalt i steinen for så å bli tatt opp av en coil som også må være vannkjølt eller nitrogen kjølt for at ikke kopperet (coil) skal smelte. Nå vet jeg at dette er utenfor hva som skal skrives her men om admin vil slette meg på grunn av dette så er det greit da jeg bruker dette forum så lite at det spiller ingen trille! 3 Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 ... ... ... Upvotes for underholdningsverdi. Troverdigheten ble nok noe ramma da romvesen ble involvert. 1 Lenke til kommentar
rdavm Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 http://www.starchildproject.com/dna2010.htm Har boka og oversetter den til norsk for publisering i norge. For de som ønsker bevis gjør egen research så slipper noen å krangle og bevisene ligger ofte få steg bort om man bare leter. Som svar på om jeg føler meg spesiell så er det slik at mesteparten av tiden så ønsker jeg at jeg ikke viste noe av det jeg vet. Troverdighet er noe jeg ikke oppnår her uansett men det kan fort bli slik at det snur om en dag når dere oppdager sannheten. Men over og ut, har andre ting på timeplanen Lenke til kommentar
adniki Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ganske ekkelt bilde, ser nesten ut som om det beveger seg litt. Optiker Lenke til kommentar
johome Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Først de nordiske tok kontakt med usa presidenten 1964 hvor de tilbydde blant annet atom kopierings maskin for å atomkopiere mat, og annen type tech som var ferdsløsende, dette takket usa nei til og det var visse krav som ble stilt om de mottok det. Senere 1966 ble usa kontaktet av Zeta R2 denne gang ble de tilbudt våpen teknologi, super computere, looking glass tech, teleporterings systemer, antigravity systemer og fri energi system basert på krystall stein(er). Etter hva jeg har forstått var det motsatt. Altså ble de først kontaktet av Zeta , som tilbødd de avansert teknologi , noe de aksepterte. Det de ikke skjønte var at de samtidig " solgte sjela sin " til de. De Nordiske tok på et litt senere tidspunkt kontakt , og advarte mot å ha noe med Zeta å gjøre. Amerikanerne overså denne advarselen , noe de ikke burde ha gjort... De Nordiske er nemlig fiender med Zeta , og vil ikke ha noe som helst med de å gjøre ... Nå er vi vel off topic , og dette hører vel innom en annen tråd. Tipper på at 99 % som leser dette , ler seg ihjel. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Fiks en annen tråd! Er jo morsomt å konspirere, hehe Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 ... ... Tipper på at 99 % som leser dette , ler seg ihjel. Ja. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 ... ... Tipper på at 99 % som leser dette , ler seg ihjel. Ja. Og resten 1% er admin, mods og andre tullinger som ikke ler. Kan ikke dere la være med å poste OT og andre typer av udokumenterte påstander? Hele tråden blir jo ødelagt av slikt. So, back to the basic.. 2 Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hihihi ^.^ Dette var utrolig artig lesing. 1 Lenke til kommentar
lutanica Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Detta er ikke noe nytt. Dette er en form for industrielt diamant som ble produsert for bruk i prosessor-kretser for noen år tilbake. Og det er bare nå vi hører dette. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Kan ikke dere la være med å poste OT og andre typer av udokumenterte påstander? Hele tråden blir jo ødelagt av slikt. Hør på admin! Ett innlegg har blitt slettet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Endret 23. august 2011 av Runar Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Detta er ikke noe nytt. Dette er en form for industrielt diamant som ble produsert for bruk i prosessor-kretser for noen år tilbake. Og det er bare nå vi hører dette. Diamanter ar den perfekte kjøleribba, tilnærmet en superleder for varme. Ulempen er prisen for å få dem store nok, i bor kan du bruke støv som er lettere å lage. Grafen har også meget gode elektriske egenskaper, ikke superleder men nære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå