Tjernshaugen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tja? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Føler meg ikke helt fortrolig med den månen Personlig tror jeg dette kunne blitt like bra uten. Men jeg ser jo at bildet ville blitt litt omt uten - hmmm - så jeg er vel ikke helt enig med meg selv Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Føler meg ikke helt fortrolig med den månen Personlig tror jeg dette kunne blitt like bra uten. Men jeg ser jo at bildet ville blitt litt omt uten - hmmm - så jeg er vel ikke helt enig med meg selv He-he, du er nok like lite fortrolig med den månen som det jeg er. Lurer litt på om det kunne fungert bedre med en mye mindre måne? - Ellers er det en grei diagonal uten måne i det hele tatt, men da blir det samtidig vel mye sidetungt. Kan legge mye mer til på h. side som negativ space - mulig også det kan fungere. Lenke til kommentar
andreasmedia Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Litt mindre måne pluss lit blur på den kanskje? Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Litt mindre måne pluss lit blur på den kanskje? Slett ikke dumt innspill det, takk skal du ha Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Og ingen dum manipulasjon dette! Null kritikk fra min side. Dette lyktes du bra med! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 He he.....meget kreativt og fint utført Er det ikke David Bowie som har en sang om Spiders from Mars ? Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Seriøst og seriøst, fru Blom - hva er nå det? Er ikke all god humor er seriøs, da...? Dette apellerer i alle fall sterkt til en banlig sjel som min! :D Jeg liker også kompen, fargene, det snevre fokuset på dyret og den fine skarpheten, både på dyret og på månen. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Ha-ha, ja ikke sant Astrid, man må peie sin barnslige sjel med jevne mellomrom Takk til Ragnar og Rolf også, hyggelig at det falt i smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg