Ssu Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Min HTC Desire begynner nå å klage på lite tilgjengelig plass. Jeg har flyttet alle apps som kan flyttes over til SD-kort. Tilgjengelig plass (intern lagringsplass) er på 15 MB nå... Noen som har tips til hvordan jeg kan frigjøre plass? Er det noen mapper som kan sjekkes spesielt? Ssu Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Høres ut som rooting av telefonen er neste steg for deg. Etter at jeg gjorde dette, har min Desire fått økt levetiden betraktelig (ser ikke grunn til å bytte...). Plassproblemer er et fjernt minne Mobilen.no hadde nylig en artikkel rundt dette, og den kan være grei å lese for å sette seg inn i hva det egentlig går ut på: http://www.mobilen.no/artikler/android-skolen_del_4/101018 Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 One click chache cleaner..på market Lenke til kommentar
Ssu Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Har koblet til mobilen som D: nå... Er det safe å tømme disse folderne? D:\burstlyVideoCache D:\.bookmark_thumb1 D:\DCIM\.thumbnails D:\valv\cache Lenke til kommentar
teitur Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er uansett ikke noe poeng for å få bedre plass i internminnet. Disse mappene er på minnekortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå