GABRIEL980 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Min venn har skaffet seg Windows på Mac. Jeg tror han bare leverte den på elkjøp slik at de installerte for ham. Når han starter opp maskinen kan han holde inne Shift og så får han valget om å starte maskinen med Mac HD eller Windows. Hva koster dette totalt å gjøre med min Macbook Pro? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Regn med 2000 kr, minst både for support + windows lisens OEM. Hvorfor ikke bare spørre hvordan du gjør det så slipper du å betale ekstra? Man bruker vel bootcamp fremdeles, så hvis du googler bootcamp finner du sikkert noe. Forbred deg på ny installasjon hvis du ikke har 2 partisjoner fra før av. http://support.apple.com/manuals/#macos Her burde du finne noen guider. Endret 22. august 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Issun Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Dette kan du gjøre enkelt selv. Ikke betal elkjøp for å gjøre det, waste of money imo. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg gjorde det selv uten problemer. Det er veldig enkelt. 1 Lenke til kommentar
GABRIEL980 Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Hvordan gjør man det, hvor kjøpes det og hva koster det hvis jeg gjør det selv? Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Hvordan gjør man det, hvor kjøpes det og hva koster det hvis jeg gjør det selv? http://tinyurl.com/446ney9 Endret 22. august 2011 av DanielVikan Lenke til kommentar
Issun Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 1. Søk etter "Bootcamp Assistant" i spotlight 2. Lag partisjon med ^ 3. Sett inn Windows-dvd etter du har partisjonert 4. Formater "C: Bootcamp FAT32" til NTFS. Pass på at du ikke formaterer feil partisjon 5. Følg instruksjonene til windowsinstallasjonen 6. Sett inn dvd'en som kom med maskinen og installer Bootcamp driverne derfra, når installasjonen av windows er ferdig. Hvertfall slik det er på 10.5.8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå