Cthulhu Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Nå er det enda mer du kan bruke den populære karttjenesten til. Sjekk været med Google Maps Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Weather.com og alle de forskjellige værleverandørene er et tragisk kapittel. De fleste værwidgets på Android får vær fra Weather.com eller et av de andre amerikanske tjenestene. Uten mulighet for å bytte. Det burde vært en felles standard for værdata, slik at du enkelt kan bytte mellom de forskjellige. 1 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 I tilfelle du ikke var klar over det ville jeg tipse om yr widget. Jeg er veldig fornøyd med den. Det finnes en gratis og en betal versjon. Jeg bruker betal versjonen. Lenke til kommentar
Rakth Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Snowstorm är en gratis applikation till Android som använder yr.no. http://www.swedroid.se/wp-content/uploads/2010/06/snowstorm-qr.png eller sök på android market/appbrain. /Svensk i Norge =) Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Takker for den Rakth. Den så fin ut, og mer presis enn den gamle je gbrukte. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 I tilfelle du ikke var klar over det ville jeg tipse om yr widget. Jeg er veldig fornøyd med den. Det finnes en gratis og en betal versjon. Jeg bruker betal versjonen. Bruker den, men den er meget enkel. Så til å vise værdata fungerer den, men hvis du vil ha mer eye-candy er den ikke god nok. Lenke til kommentar
MajestyDT Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Værmelding er bare tull. Det var jaggu litt av en påstand en mandag morgen. Hva baserer du egentlig en slik påstand på? Værmelding er mer enn bare yr.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå