mathjo Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Har lyst til og bytte brukernavn på ps3? Eller om jeg lager ny bruker på ps3'n min, kan jeg da på en eller annen måte kopiere savegame for både campagn og multiplayer? Prøvde og kopiere med Minnepenn men da kom det bare opp at det ikke gikk når jeg prøvde og starte spillet.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 DU kan ikke bytte brukernavn nei. Men du kan lage deg en ny bruker (konto) og overføre savegames'ene dine ved å gå inn i den mappen velge "Kopi" og så får du opp ulike "Mål" der du kan lagre, deriblandt de andre brukerene du måtte ha på maskinen din. Lenke til kommentar
mathjo Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Går ikke på black ops og mw2 værtfalm. ikke onlinesavegamen Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Joda, "onlinesavegamen" som du kaller det, er lagret på nettet. På brukeren din. Så hvis du har veldig lyst til å bytte brukernavn, så må du begynne alt på nytt i multiplayer spill. Lenke til kommentar
mathjo Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Off Takk værtfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå