Chillin123 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Er ei jente jeg snakker med så og si hverdag, jeg har begynt å få følelser for henne, eneste jeg har tenkt på i 2uker er henne. Noen som har en måte jeg kan gå frem for å få sagt at jeg liker henne, og spørre henne om hun liker meg tilbake? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Her må man være ærlig men ikke fortell det uten videre, dere må alerede pratet en stund og da forteller du noe lignende, Jeg må innrømme noe. I det siste har jeg begynt å like deg mye og vil bli bedre kjent med deg osv.. så etter hun har svart så kanskje hun sier om ho liker deg tilbake ellers spør du, så fort dette er sagt så er det bare å fortsette Lykke til Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg må nesten dra fram den gylne regel igjen: Don't say it, show it! 3 Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg må nesten dra fram den gylne regel igjen: Don't say it, show it! Enig! Action speaks louder then words! Inviter hu på et møte, og gå for kysset. Da får du svaret ditt Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Tenkte kanskje å be henne til meg for å se en film, og at jeg lager noe mat, så prøve å holde henne i hånden eller noe under filmen. Noen som vet om det er lurt? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg foreslår heller en putekrig hvor dere har det gøy og har mye fysisk kontakt. Da er det lettere å kysse henne 1 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 så jeg burde gå for litt kroppskontakt?? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Bruker som regel å funke bedre da, har hvertfall jeg følelsen av. Så vis du kan få det til go for it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå