DDFC Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 har "funnet" brenner.no som har for meg noe av de beste prisene på dvder kan den komme på lista elles så synes jeg at Princo 4x bør med EDIT: ojj over 50 må gå til konkuransen :wink: Lenke til kommentar
bert Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hei Det var jo veldig bra priser der, men det ser da ut som en dårlig hjemmesnekra side... Da synker den liksom litt på kvalitet/seriøsitets skalaen min... Er det faktisk noen som har bestilt der, og er fornøyd? Hvis den er seriøs, så er det jo veldig bra, men ikke akkurat webshop som bør inn i prisguiden, de selger jo bare plater... Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Har bestilt mye derfra og er veldig fornyød.. får med faktura så frakten blir heller ikke stor.. Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 NB: jeg får ikke prosenter av salget Turte ikke å nevne betaling og frakt da jeg synes det var for godt til å tro sitter ennå og beundrer mine to tårn med 100 Princo, eneste skår i gleden er at jeg synes høyden minker litt fort at jeg fikk 10 % når jeg kjøpte 200 stk var heller ikke vondt 2289 var det verd skulle man bare øke sortimentet med tomme slimcover til 319 for 200 eller lavere så ble vel valget enda enklere Lenke til kommentar
viranth Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Har bestilt derfra to ganger, rask levering, bra kvalitet og ikke minst bra priser. Så dette anbefales til alle som vil ha best mulig varer for lavest mulig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå