Gå til innhold

førerkort klasse C/CE intensiv!


Knobin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har VG1 Studiespess., VG1 TIP eller VG1 Service og samferdsel(eller tilsvarende fra tidligere reform) kan du jo sjekke ut Yrkessjåførlinjen(GRATIS!) som er på ett 1/2 år. Jeg er ikke godt kjent på Østlandet, men fant at de tilbyr dette i Hønefoss, finnes sikkert andre også. :)

 

Hvis du ikke har det, tilbyr f.eks. Gulebiler vanlig intensivkurs, dette er dog ikke på Østlandet, men de tilbyr hybler ol.

 

EDIT: YS-linjen krever også at du er 21 år. Samt Gulebiler tilbyr ikke 280 timer kruset.

Endret av CissaM
Lenke til kommentar

Har gått teknikk og industriell produksjon fra før av, samt vg2 og vg3 som er relativt urelatert til YS yrket. Tittet litt rundt på sidene til Hønefoss VGS og det er absolutt noe og vurdere, så tusen takk, overrasket over at ingen har funnet ut av det før for har spurt ganske mange! :D

 

fant hjemmesiden til Gulebiler, de har helt klart det beste tilbudet i forhold til tid og pris, men er langt unna, og som sagt, ikke 280 timer kurset. Har bokmerket meg hønefoss VGS sin hjemme side og all relatert info, så tusen takk! Fyller ikke 21 før i desember så god tid til og søke og prøve meg frem! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...