DDFC Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Er det noen som har sett billigere dvder enn hos brenner.no :o Kjøpte en 200 pakk for 2289 (frakt ink) av Princo 4x bulk (100 i stablen) Websiden er ikke akkurat high tech men prisene er jo overkommelige Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hvor mye måtte du betale i porto hos brenner.no?? Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 dette er jo neste crossposting da jeg egentlig har svart i en annen tråd for to godt emballerte 100 pack bulk Princo 4x dvd-r 2289 dvs 1100 pakken + 89 i frakt, + at du får med en faktura (ikke oppkrav) jeg trodde ikke mine egne øyne PS bare fornøyd kunde, ikke en som får prosent av salg... snufs Dagens reklame ?? nei og ser du websiden så er jo den en mal på hvordan snekre en side opp på maks 5 min Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 hadde tenkt å kjøpe hos dem, men for en cd/dvd plate nettbutikk, er ikke utvalget så stort... dessuten har jeg Nec 1100 og har hørt at datawrite og nec ikke er så bra kombinasjon... Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 hadde tenkt å kjøpe hos dem, men for en cd/dvd plate nettbutikk, er ikke utvalget så stort... dessuten har jeg Nec 1100 og har hørt at datawrite og nec ikke er så bra kombinasjon... Jeg har også Nec 1100 men har ikke hatt noen problemer med datawrite platene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå