Gå til innhold

Er det mulig å tjene penger på Modern Warfare 2?

Anbefalte innlegg

Jeg har spillt mw2 en stund på pc, og føler meg faktisk litt god, så jeg lurer på om det er mulig å bli profesjonell i Modern warfare 2?

Jeg tror jeg til og med har verdens høyeste killstreak som er på 82, og jeg nuker dagelig.

jeg har lyst til å vite om jeg har mulighet til dette, og isåfall hvordan?

Skaff deg sponsorer og gå med på store Lan og der di konkurer om Modern warfare, di som vinner kan nokk få kjangsen til og tjene store penger. Du må nokk bruke mye egne penger på reiser til utlandet for og gå på lan og sånt men visst du virkelig er så god som du sier så kommer du til å tjene på det senere.

Å tjene på mw2 nå er det samme som å selge 10 år gamle sokker, kommer ikke til å skje.

Det er mulig, det er folk som tjener penger på Red alert som er 20 år gammelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

En god start vil nok være og vinne turneringen på The Gathering f.eks (Hvis de har Modern Warfare 2 turnering).

De har bare black ops, var 16k og noen headsett i førstepremie forrige TG tror jeg.

Lenke til kommentar

jonashaarr, Allt er mulig om du vill tjene penger på Modern warfare så er det mulig. Men hvordan det er eg ikke helt sikker på. Ta og spørr på ett Engelsk forum di har sikkert mere peiling.

Det er folk som tjener penger på alle slaks spill, til og med spill som er 15 år gamle.

Ta og film når du spiller og laste det opp så andre kan se hvor god du er. kanske en sponsor har lyst til og sponse deg og da tjener du penger. Om du er god så kan du gå rundt på ulike butikker/spillebutikker i området der du bor og spørre om dem vil sponse deg og vis dem filmen, om du er god så sponser di deg. og igjennom en sponsor så kan du tjene stooooooooore penger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

jonashaarr, Allt er mulig om du vill tjene penger på Modern warfare så er det mulig. Men hvordan det er eg ikke helt sikker på. Ta og spørr på ett Engelsk forum di har sikkert mere peiling.

Det er folk som tjener penger på alle slaks spill, til og med spill som er 15 år gamle.

Ta og film når du spiller og laste det opp så andre kan se hvor god du er. kanske en sponsor har lyst til og sponse deg og da tjener du penger. Om du er god så kan du gå rundt på ulike butikker/spillebutikker i området der du bor og spørre om dem vil sponse deg og vis dem filmen, om du er god så sponser di deg. og igjennom en sponsor så kan du tjene stooooooooore penger.

Du har faktisk ikke peiling om hva du snakker om du? En sponsor vil garantert ikke gi noe penger til en spiller som er flink Public, og siden cod serien er som den er, så er det enten det nyeste eller cod 4 det går ann og tjene penger på. Å vinne 10-15 kroner i en turnering kaller ikke jeg å tjene penger, da det kunne jeg funnet i en busk.

En spillbutikk hadde heller ikke sponset deg hvis du spiller public, med mindre du har merkverdig mange subs på youtube.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du har faktisk ikke peiling om hva du snakker om du? En sponsor vil garantert ikke gi noe penger til en spiller som er flink Public, og siden cod serien er som den er, så er det enten det nyeste eller cod 4 det går ann og tjene penger på. Å vinne 10-15 kroner i en turnering kaller ikke jeg å tjene penger, da det kunne jeg funnet i en busk.

En spillbutikk hadde heller ikke sponset deg hvis du spiller public, med mindre du har merkverdig mange subs på youtube.

Da tar du feil, før når eg gamet Battlefield så hadde eg en sponsor ifra en spillebutikk. di sponset 4 servere for meg.

Lenke til kommentar

Er ikke mulig å tjene stort på MW2. Spillet slo aldri an i klan-miljøet (på PC i hvert fall), og ble derfor aldri brukt under større LAN.

CoD4 derimot spilles enda på et høyere nivå, men det er utrolig vanskelig å komme dit. Public gaming er milevis unna godt nok.

Lenke til kommentar

Da tar du feil, før når eg gamet Battlefield så hadde eg en sponsor ifra en spillebutikk. di sponset 4 servere for meg.

Hvis dette tilhører fortiden (som det så vist høres ut som) så skulle jeg vi nok alle gjerne vist totalsummen av dette sponsorskapet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...