jonashaarr Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Jeg har spillt mw2 en stund på pc, og føler meg faktisk litt god, så jeg lurer på om det er mulig å bli profesjonell i Modern warfare 2? Jeg tror jeg til og med har verdens høyeste killstreak som er på 82, og jeg nuker dagelig. jeg har lyst til å vite om jeg har mulighet til dette, og isåfall hvordan? Endret 21. august 2011 av jonashaarr Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 om du har underholdende gameplay kan du jo legge ut videoer på youtube og bli en av de kjente kommentatorne, men du har stor konkurranse, så du må ha noe ekstraordinært. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har spillt mw2 en stund på pc, og føler meg faktisk litt god, så jeg lurer på om det er mulig å bli profesjonell i Modern warfare 2? Jeg tror jeg til og med har verdens høyeste killstreak som er på 82, og jeg nuker dagelig. jeg har lyst til å vite om jeg har mulighet til dette, og isåfall hvordan? youtube-->sign up-->lag videoer--> skaff deg 20k subbs, og youtube partnerskap--> avtale med machinama--> penger, lykke til! ps, du er vel 18? og btw, tror folk har fått langt over 86 i killstreak... Lenke til kommentar
jonashaarr Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 nei, jeg er faktisk 14.. så det kommer til å hindre meg? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 nei, jeg er faktisk 14.. så det kommer til å hindre meg? hvis du vil tjene penger paa internetten så ja, ganske obvious? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Du kan jo sjå deg om etter eit esport-lag som driv med MW2, men i proligaene er det - så vidt eg kan sjå - CoD 4 og Black Ops som er relevante. Trur heller ikkje CoD genererar pengar på same nivå som CS og SC2. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) ja, du kan heller begynne med Starcraft (1) og øve deg der, og deretter flytte til sør-Korea hvor du da blir med i mesterskap. da kan du vinne flere millioner kroner Endret 21. august 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Tviler på noen vil høre på mmentarer til 14 år gammle gutter så tror ikke du får tjent på dine skille Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Gamebattles.com arragerer "tournaments" og vanlige clan kamper. Du må dog betale for å joine turneringa, men om du vinner kan du tjene mye penger. Du må skaffe en over 18 som betaler for deg. Spiller ikke turneringer, men i en slags tabell der du setter opp kamper mot andre. Husk at du sannsyligvis spiller mot noen av verdens beste cod spillere. Blir plutselig mye kjekkere å spille igjen ! Lenke til kommentar
bas Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg har spillt mw2 en stund på pc, og føler meg faktisk litt god, så jeg lurer på om det er mulig å bli profesjonell i Modern warfare 2? Jeg tror jeg til og med har verdens høyeste killstreak som er på 82, og jeg nuker dagelig. jeg har lyst til å vite om jeg har mulighet til dette, og isåfall hvordan? Har du noen gang spilt annet en public? Har du f.eks spilt mot respekterte spillere eller claner? Hvis svaret er nei på det første så kan jeg bare si at det er som to forskjellige verdener å spille mot public scrubs i forhold til mer respekterte spillere og claner som du faktisk sjelden møter public. Er svaret ja på det andre spørsmålet så veit du åpenbart om du er så god som du tror. Veien er uansett lang for å tjene penger på gaming. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Spilte Mw2 semi-kompetetivt og slo noen av de beste lagene, deriblandt et tysk lag kjent for hacking i CoD4, er ikke noe kompetetivt miljø for mw2 på pc nei.. Endret 24. august 2011 av Nightmare1518 Lenke til kommentar
Populært innlegg Daxen Skrevet 24. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. august 2011 Selg spillet. 18 Lenke til kommentar
Franzedvard Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 overfør skytespillferdighetene til cs, der kan du tjene penger. Eller, som noen andre her sier, starcraft! Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 http://www.majorleaguegaming.com/ Har turnering i COD:BO (PS3), Halo (Xbox), SC2 og LOL. Ikke så mye penger i den turneringa enda, men det kommer seg. Det finnes sikkert turneringer i MW2 på PC og, men tror ikke det er veldig main stream, og dermed ikke store pengesummer å tjene. Uansett må du være med i en clan. Aldrig hørt om solo turneringer i FPS. (Dog det finnes sikkert) Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Du kan jo sjå deg om etter eit esport-lag som driv med MW2, men i proligaene er det - så vidt eg kan sjå - CoD 4 og Black Ops som er relevante. Trur heller ikkje CoD genererar pengar på same nivå som CS og SC2. han bor i Norge og er 14 år så dette forslaget vil vel heller ikke fungere forøvrig er det en stor forskjell på å få 86 killstreak mot randoms og å gjøre det relativt bra mot "pro's" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Snart mulig å tjene penger på Cod serien i Skandinavia og da, MLG har laget partnerskap med IMB, som betyr MLG events i skandinavia og mange andre steder i Europa. Det blir mest sannsynlig vist på TV i tillegg, som øker premiepotten isåfall. Det at du er god public viser ikke en skitt, du kan begynne å finne noen lagkamerater og spille litt GB. Dog er det få ekstremt gode folk der, så om du gjør det bra der viser det heller ikke noe særlig. Forresten, han som snakket om Turneringer på selve GB siden så er ikke det vits i. Alle er for Amerika, ingen for Europa. Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg har spillt mw2 en stund på pc, og føler meg faktisk litt god, så jeg lurer på om det er mulig å bli profesjonell i Modern warfare 2? Jeg tror jeg til og med har verdens høyeste killstreak som er på 82, og jeg nuker dagelig. jeg har lyst til å vite om jeg har mulighet til dette, og isåfall hvordan? Skaff deg sponsorer og gå med på store Lan og der di konkurer om Modern warfare, di som vinner kan nokk få kjangsen til og tjene store penger. Du må nokk bruke mye egne penger på reiser til utlandet for og gå på lan og sånt men visst du virkelig er så god som du sier så kommer du til å tjene på det senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg har spillt mw2 en stund på pc, og føler meg faktisk litt god, så jeg lurer på om det er mulig å bli profesjonell i Modern warfare 2? Jeg tror jeg til og med har verdens høyeste killstreak som er på 82, og jeg nuker dagelig. jeg har lyst til å vite om jeg har mulighet til dette, og isåfall hvordan? Skaff deg sponsorer og gå med på store Lan og der di konkurer om Modern warfare, di som vinner kan nokk få kjangsen til og tjene store penger. Du må nokk bruke mye egne penger på reiser til utlandet for og gå på lan og sånt men visst du virkelig er så god som du sier så kommer du til å tjene på det senere. Å tjene på mw2 nå er det samme som å selge 10 år gamle sokker, kommer ikke til å skje. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 En god start vil nok være og vinne turneringen på The Gathering f.eks (Hvis de har Modern Warfare 2 turnering). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå