Gå til innhold

Bærbar til gaming, ca 5k

Anbefalte innlegg

Hei (first post!),

Som tittelen sier ser jeg etter en grei bærbar pc til gaming til ca 5000. Har sett litt rundt men har ikke så veldig peiling, så setter pris på all hjelp.

Tenkte å kjøpe blant annet TES: TES: Skyrim og AC: Revelations når de kommer ut, og vil gjerne at de fungerer så bra som mulig til beskjedne 5k. Hovedsaklig er det for øvrig the Lord of the Rings Online som er viktig at fungerer (klikk på de forskjellige for system reqs).

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=638000#extra er en jeg vurderer. Skjønte ikke helt grafikkortet - det står to ved siden av hverandre, hva betyr dette?

Drar til militæret om ca 1 måned så trenger en det ikke tar alfor lang tid å bestille og levere.

Pf takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet!

Har samme grafikk og CPU som den du linker til. Drar alt jeg har prøvd på medium settings. Og da i 1080p. En del høyere oppløsning en denne maskinen gir på sin standardskjerm.

Har bla over 100FPS i Minecraft og LfD2 på high/med.

Maskinen har 2 skjermkort. Et integrert (Intel HD3000) Dette er Svakt og ikke beregnet for annet en skrivebordsbruk. Men til gjengjeld avgir lite varme og bruker lite strøm. Denne blir benyttet når du ikke driver med tyngre grafikk.

Så har man dedikert skjermkort (Geforce GT 540m) Disse er langt kraftigere og har egen dedikert RAM. Men de bruker en del mer strøm og gir mer varme. Dedikert er bare aktivert når du spiller/trenger kraften.

Lenke til kommentar

Velkommen til forumet!

Har samme grafikk og CPU som den du linker til. Drar alt jeg har prøvd på medium settings. Og da i 1080p. En del høyere oppløsning en denne maskinen gir på sin standardskjerm.

Har bla over 100FPS i Minecraft og LfD2 på high/med.

Maskinen har 2 skjermkort. Et integrert (Intel HD3000) Dette er Svakt og ikke beregnet for annet en skrivebordsbruk. Men til gjengjeld avgir lite varme og bruker lite strøm. Denne blir benyttet når du ikke driver med tyngre grafikk.

Så har man dedikert skjermkort (Geforce GT 540m) Disse er langt kraftigere og har egen dedikert RAM. Men de bruker en del mer strøm og gir mer varme. Dedikert er bare aktivert når du spiller/trenger kraften.

Takk for svar!

Går da for dette hvis det ikke finnes noe andre gode alternativer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...