Deaktivert Konto Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Måtte bare si at jeg nettopp hørte på konserten på NRK1 hvor de ramset opp navnene på de omkomne. Først nå gikk det opp for meg hvor mange det egentlig er. ABB fortjener ikke 21 år. Han fortjener 77 dødsdommer. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ingen fortjener å dø hvis de ikke vil. Det inkluderer Breivik og alle han drepte. PS: Herregud, slutt å forkorte navnet hans og skriv Breivik. Greit nok at du ikke respekterer han, men du kan i det minste bruke navnet hans. ABB minner meg mer om ABB Robotics. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Minner mer om en robot enn et menneske... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) ABB Robotics er ett firma. Ett stort internasjonalt robotikk-firma. Når folk bruker forkortelser for ekte navn mister de respekt fra meg av flere grunner, en av dem er blant annet: Han er ikke Voldemort. Var du pårørt? Endret 21. august 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå