Gå til innhold

Ny HTC Desire S bruker enorme mengder data via mobilnettet

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk meg en HTC Desire S igår, og den bruker svert mye datatrafikk (MB) har brukt ca 150mb siden igår, har slått av automatisk synk av alt utenat epost og faceebook.

iPhonen og Galaxy Taben jeg hadde var ikkje i nærheten av å bruke så mye, så hva kan være problemet?

Mvh

Jon M. Johansen

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk om noen apps kjører i bakgrunn med task manager som kan stjele data.

Har gjort det, er ingenting som kjører i bakgrunnen, og har akkurat samme tingene som jeg har hatt på iPhone og Galaxy Tab, og de har ikke brukt i nærheten av det denne gjør.

Lenke til kommentar

Noe må det være som bruker trafikk. En helt ren installasjon av Android med sync/data avslått bruker ikke masse datatrafikk uten videre.

Et tips er å laste ned 3G watchdog pro. Denne har oversikt over hva av programmer etc som bruker datatrafikk og hvor mye hvert program bruker.

EDIT: skriveleif

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Gå på Mine Apps i Market, og huk vekk automatisk oppdatering på hver enkelt av dem. Vet av erfaring at Googles egne apps er ganske så forelsket i databruk, og finner det en god ide og oppdatere Maps støtt og stadig. Skru så av bakgrunnsdata under sykronisering/kontoer fanen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...