eriknor Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Gaustatoppen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Klassisk bilde av Gaustatoppen, ikke særlig teknisk komplisert. Den største utfordringen syns jeg er å få til en OK komposisjon. Relativt hardt etterbehandlet for å få det litt mer "dramatisk". Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Dejligt billede af Gaustatoppen, med fin spejling i søen. Jeg har været der 3 gange, uden at finde stedet, hvor man kan se søen?? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Dejligt billede af Gaustatoppen, med fin spejling i søen. Jeg har været der 3 gange, uden at finde stedet, hvor man kan se søen?? Vannet ligger foran Gaustablikk Høyfjellshotell. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ikke noe i veien med kompen, man kan selvsagt også se for seg andre varianter, med 2-3-deler himmel i stedet, men det har du sikkert også på brikka. Fin speiling, kanskje litt kjedelig lys, men sånn er det nå engang mesteparten av døgnet Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Dejligt billede af Gaustatoppen, med fin spejling i søen. Jeg har været der 3 gange, uden at finde stedet, hvor man kan se søen?? Vannet ligger foran Gaustablikk Høyfjellshotell. Det tænkte jeg nok - sidste vi var der, prøvede jeg at køre derop, men der var vejarbejde, så vi vendte om. Jeg må forbi en anden gang Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg synes dette ble kjempefint, særlig hvordan toppen reiser seg som en gigant i bakgrunnen. Super speiling. Synes både komp, skarphet, lys og farger ble helt upåklagelig, så jeg har desverre ikke noen kritikk og komme med Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Meget meget vakkert! Heller det en smuuuule, eller er det bare jeg som ser skjevt? Ellers bra komp. Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Flott bilde av Gaustadtoppen, flott speiling og gode kontraster. Bra komp, det hadde også vært greit med eventuelt litt mer himmel, men dette er til syvende og sist en smaksak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg