Kjetil Øyen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Eplebutikken Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra inngangspartiet, litt annerledes vinkling her Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Liker godt vinkelen, fargene. Dette er et bilde som fort kan bli et ønskelig wallpaper for enhver apple geeks Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Hyggelig at du likte vinklingen, og bilde må gjerne brukes som wallpaper for de som har lyst. Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Nå måtte jeg se to ganger før jeg skjønte perspektivet her gitt. Flott og kreativt! Dette fikk jeg umiddelbart sansen for Kritikk? Neppe noen ting å sette fingeren på. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Kjempetøft bilde, likte glasshuset og høyhusene som forsvinner innover i bildet. Kult komponert:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg