DaddyDrunk Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hei. Jeg spiller karriere med min Virtual Pro på FIFA 11 og er et stykke ut i sesongen. Der kommer problemet, jeg skal spille en barclays Premier League kamp mot Liverpool da spillet ikke vil gå lengere fra varmer opp på speiderrapporten før kampen. Noen som vet hva jeg kan gjøre da dette begynner og plage meg ganske mye. Takk påforhånd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Du kan ikke komme deg videre. Ene karrieremodusen min begynte slik også og eg kom meg aldri videre. Du må nok begynne på nytt. Lenke til kommentar
Vonsi Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hei, for å ikke lage ny tråd så poster jeg i denne tråden. Jeg har spilt virtual pro som playing manager, har spilt ferdig en sesong og tror jeg signerte en ny kontrakt, men etter dette så har jeg bare kunne være manager. Virker som spilleren min ble "fjernet" når jeg spiller virtual pro, står bare som manager. Hvis jeg ikke spiller virtual pro så er spilleren min fortsatt med på laget jeg har valgt. Hadde også 2 muligheter når jeg spilte kamper: spille med spilleren eller spille som manager, dette er nå borte og jeg kan bare spille som manager. Er det jeg som har bommet på noen punkter når jeg skrev ny kontrakt ved endt sesong? Noe man kan få fikset dette på? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Du signerte vel en kontrakt der du kun er manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå