gisle_gris Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hei hei! Jeg har ett STORT problem med XMMS, programmet funker rett og slett ikke. Når jeg dobbelklikker på en mp3 fil så åpnes programmet samtidig som det åpner "Last fil(er)" dialogen. Det er helt umulig å spille mp3 sanger/filer... Så prøvde jeg med en ogg fil, da fikk jeg høre ett sekund av den før programmet låste seg, jeg prøvde igjenn og det samme skjedde. Info: OS: Red Hat 9.0 Innebygd VIA lyd kort (AC97) Hva er feilen, hvordan fikser jeg dette (forklar detaljert, jeg er en noob) Eventuelt, finnes det noen andre gode mp3 spillere for Red Hat 9.0? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 i redhat 8 og 9 er ikke støtte for mp3 standard. jeg spurte om det samme før en gang. søk igjennom forumet, og du finner det nok Lenke til kommentar
gisle_gris Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Det ble bedre, men nå får jeg det samme problemet med mp3 sangene som med ogg sangene, XMMS låser seg etter ett sekund. Hvordan får jeg fikset det? Lenke til kommentar
gisle_gris Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 nå virker det bra Oppdaterte kjernen fra 2.4.20-8 til 2.4.20-19.9 og alt virker bra Linux ruler, windows SUGER Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 nå virker det bra Oppdaterte kjernen fra 2.4.20-8 til 2.4.20-19.9 og alt virker bra Linux ruler, windows SUGER hvorfor ikke til 2.4.21? som er nyest? se opp for 2.6! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå