AMDBunny Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg kjøpte dette kabinettet for litt over fire år siden: Lian Li PC7ASCANDV2 Jeg er kjempefornøyd med dette og vurderer å beholde det når jeg skal oppgradere min pc. Fins det noen ulemper ved å beholde et eldre kabinettet? Noen standarder som har blitt endret de siste årene eller noe sånt.. ? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Så lenge du har samme skruer til hovedkortet er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Så lenge du har samme skruer til hovedkortet er det ikke noe problem. Hvordan kan jeg sjekke det? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Han mener nok avstandsrkuene som er i mellom hovedkortet og de du fester hovedkortet med. Du får tak i skruene hos netshop for 8 kroner. Er ingen ulemper ved å beholde ett kabinett. Det eneste er at du må passe på at hovedkortet passer inn i kabinettet, f.eks om kabinettet støtter matx får du ikke inn et atx kort. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det er en mulighet for at kabinettet kun støtter mindre vifter enn 120mm. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det har to 120mm vifter, hvor en er i front og den andre bak. Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Det er et ATX-kabinett. Hovedkortene som er aktuelle for oppgraderingen er også ATX-kort (Jeg skal oppgradere PCen i oktober for BF3). Jeg er godt fornøyd med dette kabinettet og ser derfor ingen grunn til å bytte det ut denne gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå