Hveding Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hei! Skal søke lån på ca 3-4000kr. Jeg er kunde hos sparebanken 1, å lurer på om det går å ta lån via nett ? Er det andre plasser man kan ta små lån på kort tid. Har vudert kreditt pga man får mulighet til å hente pengene ganske raskt, men så er rentene så høye der.. Mvh Patrick. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Må da være enklere å bruke kredittkort? Evt spørre noen nære venner/familie. 3-4000kr er jo ikke akkurat så mye, og jeg ville være overrasket om banken gir deg et slikt lån. Det enkleste vil vel være å høre med banken... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Skal du låne 4 000 kr? Bruk kredittkort (ofte rentefritt i 1 måned) eller spør en venn. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Tviler sterkt på at en bank ville gitt et så lavt lån. Jeg ville heller brukt et kredittkort og betale de tilbake rimlig raskt. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Går før kreditt da Men når jeg skal søke i sparebanken 1, så spør de om Ansattforhold. Men jeg jobber bare deltid. Mulighetene å velge er: Fast ansatt, vikar, selvstendig næringsdrivende, pensjonist, student, hjemmeværende og arbeidsledig. Jeg er jo ingen av delene, så hva skal jeg velge da ? xP Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Anbefaler deg å ikke søke,hør på de andre rådene som er gitt. Men du er fast ansatt. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Går nok før kreditt som folk har anbefalt. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Går før kreditt da Men når jeg skal søke i sparebanken 1, så spør de om Ansattforhold. Men jeg jobber bare deltid. Mulighetene å velge er: Fast ansatt, vikar, selvstendig næringsdrivende, pensjonist, student, hjemmeværende og arbeidsledig. Jeg er jo ingen av delene, så hva skal jeg velge da ? xP Spørsmålet er ikke om hvor mye du jobber, spørsmålet er om du er fast eller ikke. Jobber du deltid så er du enten fast eller midlertidig i den stillingen du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå