Øystein Brembo Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Amsterdam i en såpeboble Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hei Bra tittel som passer til boblen og gjenspeiles. Ok sort/hvit med fargetone. Boblen kunne gjerne ha fått litt mer plass på bildet, den er noe langt ut på siden men skjønner konteksten med personen. Ville kanskje prøvd å få hele boblen inn foran den mørke bakgrunnen, det ville gjort speilbildet enda klarer samt vurdert om utsnittet tillater å fjerne personen men beholden armen. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Her var 2 historier i billedet pigen der blæser boblen og spejlbilledet i boblen, som fortæller historien om, hvor du er. Flot set, eksponeret, komponeret og beskårte. Man kan altid drøfte om fokus/skarpheden ligger det helt rigtige sted. Her blev det armbåndet (uvæsentligt) og boblen (væsentlig. Fint Øystein - 5 herfra :-) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 tøft,og utrolig bra gjort..ha en fin kveld,smil fem fra meg Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Spennende bilde - utrolig flott med den speilingen i bobla:D Hadde hele bakgrunnen bak bobla vært mørk ville den jo kommet bedre frem - nå får bildet mer karakter av en "hverdagsfortelling", om jeg kan si det sånn, og igrunnen liker jeg det vel så godt som om bobla hadde vært helt optimalt plassert. Vel blåst og godt skutt - og det gjør seg godt i den fargetonen du har valgt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg