TheNarsissist Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Yes, i morgen begynner jeg på vgs igjen etter friår. Skal begynne på elektro. Fant nettopp timeplanene min på fronter og det ser jævlig slækt ut. Noen som har gått på elektro og kan fortelle litt. Er det vanskelig å få toppkarakterer? Begynner foresten på Malakoff vgs. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 elektro er som de fleste yrkesfags linjene og det er ganske rolige tilstander ja, sørg for å holde deg motivert i almenfagene og kos deg å jobb med det praktiske og vær hjelpsom når lærern spør om det så er det lett å komme ut med et snitt tett oppi 5 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Oki, flotters. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg gikk der i fjor. Det er endel praktisk, men endel teori og. Bare gjør leksene som du får, det gjorde ikke jeg så jeg sleit litt, men klarte meg fint da ellers er det ganske slækt. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Fett, mener du at du gikk på elektro eller elektro på denne skolen? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Var ikke slækt der hvor jeg gikk. Kjenner to stykker som gikk elektro på Malakoff, det var sånn bob-bob. De kom seg unna med gode karakterer, egentlig flinke folk. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Fett, mener du at du gikk på elektro eller elektro på denne skolen? jeg gikk på elektro, malakoff er i Moss det? jeg gikk i Halden Edit: elektro kan være veldig slækt ett par ganger, men også drit mye teori. Endret 21. august 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Ok, ja det er i Moss Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kva betyr: "Det ser jævlig slækt ut"? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Det burde vel ikke være ønskelig at det er "slækt", egentlig? Du må jo lære noe. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kva betyr: "Det ser jævlig slækt ut"? rolig, avlsappa, tilbakelent, osv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Korleis ser ein det ut frå ein timeplan? Eg har gått elektro og vil ikkje påstå at det er eit særskilt vanskeleg fag. Det er ein god del praksis og ikkje så alt for avansert matematikk. Med ein innsats bør du kunne klara 4-5 ganske greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå