Pantheon Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Dette er sikkert tatt opp før, men jeg trenger en siste avklaring. :wink: Jeg skal enten kjøpe Samsung 172T eller Hyundai Q17. Men hvilken?? Hyundai vinner testen hos Toms, men Samsung har mange fine tester å vise til de også. Noen som har fått sammenlignet disse skjermene? Alle innspill er velkomne Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hvis du leser innlegget ny lcd til spillfreak blir du litt smartere kanskje. I helga vil jeg poste en ny tråd med min erfaring med Hyundai q17s. PS: der jeg kjøpte den snakket de om å ha en kampanjepris på den i neste uke (www.pcbutikken.com) (men jeg kunne ikke vente, skal faktisk sette opp juvelen nå. Du sparer også litt på å kjøpe q17s da. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hyundai, 4510kr hos pcbutikken eller 4396kr hos psdata : adi, 4272kr hos komplett: Synes disse skjermene ser helt like ut jeg, samme spes. osv. Enige? oivind_dahle: hvor mye betalte du for din? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hvis du leser innlegget ny lcd til spillfreak blir du litt smartere kanskje. I helga vil jeg poste en ny tråd med min erfaring med Hyundai q17s. PS: der jeg kjøpte den snakket de om å ha en kampanjepris på den i neste uke (www.pcbutikken.com) (men jeg kunne ikke vente, skal faktisk sette opp juvelen nå. Du sparer også litt på å kjøpe q17s da. For en stund siden sto det at Q17S hadde 16MS responstid.. Nå står det at den har 25ms. På psdata. Skjermen har 450:1 contrast og xxMs. Men jeg står fast på at den har 16MS.. Det hadde vært så kjempe bra om du kunne laget en skikkelig test om den skjermen.. har vurdert den lenge. Men jeg er VELDIG kresen når det kommer til skjermer så jeg må overbevises. Du kunne testet i UT2003 med fullt ut alt.. se om det ghoster. Kvaliteten må du også være punktlig på. En skikkelig test om den der skal veø være nok til å overbevise meg. Siden 16ms er det minste man kan få på en LCD burde det vel være en DRØM å spille vel? :smile: fort deg med den testen Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 eller acer al732 med 16ms response. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 hyundai, 4510kr hos pcbutikken eller 4396kr hos psdata : adi, 4272kr hos komplett: Synes disse skjermene ser helt like ut jeg, samme spes. osv. Enige? De ser VELDIG like ut ja Hvis jeg går for noen av de, må det bli ADI. ADI klinger mye bedre i mine ører, enn Hyundai (som forøvrig lager de styggeste bilene på denne jord) Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 som forøvrig lager de styggeste bilene på denne jordHehe Huynday Coupe er jo ikke så værst da :wink: (bortsett fra den og en av de firhjulstrekkerne har de grusomt stygge biler ja) Jeg ville likevel aldri hatt Hyunday Coupe, hvis man først skal ha coupe/sportsbil må det være litt statusbil og... (tenkt situasjon altså, jeg er jo ikke gammel nok til å ha bil før om 3år...) Men elles er jeg enig, i den grad det har noe å si høres ADI myyyye bedre ut en Hyunday Tenker jeg kjøper meg en 17"LCD når jeg får rå... (en eller annen gang utpå høsten forhåpentligvis) Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 [Off-Topic] som forøvrig lager de styggeste bilene på denne jordHehe Huynday Coupe er jo ikke så værst da :wink: (bortsett fra den og en av de firhjulstrekkerne har de grusomt stygge biler ja) Jeg ville likevel aldri hatt Hyunday Coupe, hvis man først skal ha coupe/sportsbil må det være litt statusbil og... (tenkt situasjon altså, jeg er jo ikke gammel nok til å ha bil før om 3år...) [/Off-Topic] Hvis jeg går for noen av de, må det bli ADI. ADI klinger mye bedre i mine ører, enn HyundaiMen elles er jeg enig, i den grad det har noe å si høres ADI myyyye bedre ut en Hyunday Tenker jeg kjøper meg en 17"LCD når jeg får rå... (en eller annen gang utpå høsten forhåpentligvis) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå