Rolf Kristensen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 En tolmodig jeger Bildet er fjernet. Beskrivelse: Slik kan Krabbe-edderkopppen sitte urørlig i timesvis og vente på bytte Evalueringsnivå Tips: Her ønsker jeg litt mer tanker rundt hva som trekker bildet opp og eventuelt et tips om forbedring. Hvis jeg er interessert i det tipset så kan det hende jeg spør om mer detaljer om hva/hvordan. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kæmpeflott fanget Rolf med hilsen Leif ;-) Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Dette var bra! Liker det noe dunkle lyset, edderkoppens diagonalstilte bein og bildets enkelhet! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Dette var skikkelig tøft, kom godt fram og med ansikt!! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Tusen takk til dere alle for hyggelige kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg