tomsi42 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Studentsiloen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Artig innramming av motivet! For at innrammingen skal bli hel, ville jeg kuttet i toppe for å unngå den blå himmelen som sees gjennom løvet. Ellers bra! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Likte innrammingen her godt, men litt enig med Svein her om et kutt oppe for å få bort himmelen der, da synes jeg det ble enda bedre. Ellers intet å utsette teknisk, fin eksponering og skarphet. Ville faktisk vurdert å klone bort de nakne kvistene. Hadde du hatt flaks hadde det lent seg ut en kvinne i rød kjole Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg ser den med den blå himmelen; men synes at det ble for lite igjen av løvverket øverst når jeg beskjærte. Tror kanskje sort/hvit kan være en løsning her. Kvinner i rød kjole? Trodde det holdt med den røde potteplanten, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg