Tor r Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 El veps med automatsikringer i tilfelle? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Sikkert en spennende fotojakt dette . Det beste er vel å spraye med noe insektmiddel, som tar knekken på plageåndene. Morsomt bilde, og tatt i betraktning av faren, så synes jeg du har greid deg bra Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ett greit ill.bilde. Jeg har ett sånt på loftet jeg og...heldigvis uten Veps Snart er Vepsesesongen over og Vepsen borte, da kan du trygt plukke det ned. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Sikkert en spennende fotojakt dette . Det beste er vel å spraye med noe insektmiddel, som tar knekken på plageåndene. Morsomt bilde, og tatt i betraktning av faren, så synes jeg du har greid deg bra Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Ett greit ill.bilde. Jeg har ett sånt på loftet jeg og...heldigvis uten Veps Snart er Vepsesesongen over og Vepsen borte, da kan du trygt plukke det ned. Takk for tilbakemelding,går nok for det du skriver,har eg klart å leve med det til nå går det vel greit videre og,min kone litt meir skeptisk til det da. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Artig bilde og tekst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg