LtdEdFred Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Heisann. Etter å ha testet 4-5 forskjellige podcastprogrammer jeg fant ved hjelp av Google må jeg nesten spørre om hjelp. Jeg ønsker meg et program som laster ned Radioresepsjonens podcast. Det trenger ikke å være noe fancy i det hele tatt og jeg kan også starte nedlastingen manuelt, men dette har ingen av de programmene jeg testet klart å hjelpe meg med. Jeg ønsker helst ikke å installere iTunes. Takker for alle forslag. Hilsen LtdEdFred Lenke til kommentar
Samara Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kan jeg få spørre hvorfor du ikke vil installere iTunes? Slik jeg ser det er nettopp det programmet det beste alternativet. Hvis ikke kan jeg sende over filer på e-post til deg, om du vil. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Sjekk ut Mediamonkey eller Winamp. Mediamonkey gir all kontroll du skulle ville ha over musikk- og andre lydfiler, videostøtte fra versjon 4 (er i beta nå, kan lastes ned fra forumet). Winamp er noe enklere. Apropos iTunes er jeg helt enig. Prøver å installere nettleser i tillegg, og kjører permanent en to-tre prosesser i bakgrunnen. Begge har forresten støtte for mange forskjellige MP3-spillere, iPod inkludert. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Samara: Nettopp av de årsakene hlnd nevner (og et par andre). Jeg liker å ha systemet mitt så clutterfree som mulig. Takk for tipset hlnd :-) Edit: Det fungerte jo som smurt. Merkelig at ikke MM kom opp på alle de søkene jeg gjorde :-) Endret 21. august 2011 av LtdEdFred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå