Deaktivert Konto Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) COIN GAME Runde 1 Dette er en lek som er ganske ulik resten av lekene i dette forumet. Reglene er som følger: Alle spillere begynner med 1000 mynter. Alle spillerene sender meg en PM med mengden mynter de vil by i neste runde. Når alle har bydd, poster jeg en liste over budene jeg har fått. Da gjelder følgende regler:Personen som bydde minst er ute av spillet. Dersom det var flere personer som bydde minst får de tilbake myntene og må sende meg en PM med budet sitt for å komme tilbake inn i spillet. Spilleren som byr minst i denne andre runden er ute av spillet. Personen(e) som bydde nest minst får beholde myntene de bydde. [*]Spillet fortsetter, og én spiller går ut per runde, frem til vi bare har én person igjen, vinneren. NB: Reglene kan endres med kort varsel i spesialrunder. Det vil bli oppgitt når runden begynner. Jeg trenger ca. 10 spillere for å kunne begynne spillet. Rundene kan ta en del tid, så du bør ha tilgang til internett ganske ofte. SPILLERE: 1: Gypsy 2: Login 3: Olum 4: Tsjuden 5: 6: 7: 8: 9: 10: Reservespillere: A: B: C: Noen som vil melde seg på? Endret 11. september 2011 av DarkLightA Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 jeg er med. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Noen andre? Dette er gøy altså! Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Bump? Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Kom igjen 'a.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 KOM IGJEN FOLKENS. Jeg vil spille nå! Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Ser ikke ut til å være mye interesse, så det blir nok dessverre ikke noe spill ut av det. Synd, det er veldig gøy. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg er med om du gidder. Gjør jo ikke noe om det er lite interesse og at rundene varer lenge. Så lenge den dukker opp i Mine innlegg fra tid til annen, klarer jeg følge med. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Flott! Vil noen andre? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ok ejg er med. 500 mynter Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Da er det fire.. ^.^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå