AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Heisann! Hva tenker dere dersom en gutt en jente holder på å date (på vei til å bli kjærester) hadde gått ut på byen alene (nattklubb)? I går kveld ringte "min" meg når jeg var på jobb og sa han var ute på byen alene. Jeg hørte bare damene surre rundt i bakgrunnen. Jeg må innrømme jeg ble litt skeptisk. Tenker at menn som går ut på byen alene, ofte er ute etter sex? P.S Han har ikke så veldig mange venner, og ingen av dem hadde anledning til å bli med han ut. Postet av anonym: 7bbee3c16e7f176e5642057bd6b9c2d1 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 21. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2011 Det er katastrofe! Slå opp med en gang. 12 Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg tror du bare lider av litt sjalusi. Jeg er klar over at det er en del menn som er ute etter sex på by'n, men det er jaggu med like mange damer som er det. Så jeg tror ikke du skal dra det kortet på han. Du kan jo snakke med han og si at du ønsker mer ut av "forholdet". Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kan jo være at han ønsket at du var der og det var derfor han ringte deg. Husk også at IQ til manfolk minskes ca med 1% opp til 99% i proporsjon til brystene til damene rundt ham eller den personen han tenker på, og sånn sett så er det ofte at det er reservehjernen som tar over. Uansett så er det som regel 0 problem at man går ut på byen og tar seg en pils alene , så lenge han ikke gjør det for å sjekke opp andre kvinner så er det uproblematisk ^_^ Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ethvert forhold skal være tuftet på tillitt, og man må ha troen på at selv om typen(eller kjerringen) er i situasjoner der noen kan " "tilby" seg så sier de nei, gjør de ikke det er de heller ikke noe å satse på med tanke på et forhold. Men helt ærlig så er det han du må snakke med, kommunikasjon er jo også en enormt viktig del av et forhold:) Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg synes ikke du skal tenke noe mer på dette. Jeg synes også du skal gå litt i deg selv nå, for sjalusi kan utvikle seg til et stort problem hvis dere blir sammen. Her er det allerede noe som tyder på at du blir lett sjalu, så da må du huske på at det kun er basert på frykt. Snakk med ham først, så kan du spørre andre. Ikke konkluder noenting før du vet sikkert hva som er skjedd. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 er vel bra at han sier ifra? da har han mest sannsynlig ingen "skumle" planer om han skulle være utro har han vel sagt han jobba lenge elns? uansett å gå ut for å kose seg med noe godt å drikke og være alene er ikke galt det 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er katastrofe! Slå opp med en gang. Som tatt rett ut av forumet til Kvinneguiden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå