Rajah Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Unnskyld for å måtte forkludre listen over emner med enda et emne om bærbar PC. Men, jeg er åpenbart ikke alene om å skulle kjøpe en. Jeg har funnet et par PC'r som jeg vurderer, og det er denne, denne og denne.. Jeg har ikke noen særlige krav til hva jeg skal bruke den til, annet enn litt skolearbeid (mest word, tror jeg, bare for å skrive ned notater og oppgaver), serietitting og et par spill når jeg føler for en avkobling. Det geniale hadde vært å fått en anbefaling.. asap, med tanke på at jeg enda ikke har fått internett i hybelen min, og ikke kan få bestilt den mens jeg sitter der og sturer. Enten en anbefaling av hvilken av de tre jeg bør gå for, eller en annen anbefaling. Har du en annen anbefaling, ønskes det en i prisklasse mellom 4000 og 5000. (: På forhånd, takk ^^ Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 ... ingen? Igjen, hadde vært greit med et råd så jeg får bestilt før 8-9 tiden i kveld. Aner ikke hvor lenge jeg er uten internett i hybelen enda. Styr.. ._. Lenke til kommentar
darket Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Denne ? Ikke best på batteri, men ihvertfall kurant ytelse http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-15---16-tom/hp-paviliong6-1040so/151040.3003/ Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Vanskelig å finne en maskin med god batterilevetid samt god ytelse til spill for en billig penge. I forhold til batterilevetid kan jeg personlig anbefale Acer Timeline-maskinene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå