Gå til innhold

1000tilbud.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har testet denne butikken. Bildekvaliteten var helt grei prisen tatt i betraktning. Kan ikke sammenlignes med Fotoknudsen, men de er jo sinnsyk dyr. Jeg skulle egentlig bare teste bestillingssiden deres, da min bestilling ble sendt... men men. Kvaliteten på bildene er ihvertfall bedre en hjemmeside :-)

Lenke til kommentar

Jeg brukte denne sjappa (de har to i Oslo) en tid for fremkalling av negativer+ kopiering. De sendte alt til VFSL i Sverige. Alt var en drøm- billig og bra. Men så fikk jeg et problem, vi hadde rotet bort kvitteringene, så mannen i kassa måtte lete frem filmene. Da ble det leven. Makan til kundebehanlder skal du lete lenge etter. Han sa at vi versågod måtte komme tilbake om noen dager fordi han hadde så mye å gjøre med alle kundene. Men det var ikke en sjel i butikken. Da jeg lurte på dette ble han svært irritert. Jeg kom tilbake til butikken rett før stengetid for å hente bildene mine, for da kunne jo ikke kunder være et problem. Men joda, han ville ringe politiet hvis jeg ikke kom meg til helvete ut derfra. Senere fikk jeg bildene mine, men slik behandling har jeg aldri opplevd.

Senere har jeg hørt om tilsvarende hendelser. Blant annet skulle en bekjent av meg forstørre noen bilder. Da han prøvde å påpeke at de hadde gitt ham feil forstørrelse og at det var store stygge støvflekker på et par, så klikka det igjen. Han fikk kastet pengene og bilder etter seg og beskjed om aldri å komme tilbake. Det eneste positive var at han fikk bildene gratis.

Dette var nede ved Jernbanetorget for et par år siden, på Majorstua har de en annen butikk, og her er betjeningen en helt annen. Men siden det virker som han på Jernbanetorget er en innehaver eller daglig leder så legger jeg aldri noe mer penger igjen der.

M.a.o. en billig og grei sjappe, dersom alt går greit. Men hvor bra service et sted har, finner du først ut den dagen det blir ugreie. Lykke til. Som sagt, så vet jeg ikke hvilke koplinger det er mellom webshopen og butikkene, men logoen er iallefall den samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...