Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

dekadiske prefikser.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok ..

Har ei basic fysikk oppgåve, første gang noken gang eg faktisk har noko som helst slags form for fysikk :p

Så vi har fått i oppgåve og skrive noken oppgitte enheter som dekadiske prefikser.

Til dømes er 3560 meter 3.6 kilometer etc.

Så er det oppgåve cockblock

2,0 * 10-9 s[/b][/i]

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Neste gong, ver venleg å forklar litt betre kva du faktisk spør etter, det gjer det mykje enklare for oss som prøver å hjelpe.

Svaret er gitt i det eg redigerte inn i eit tidlegare innlegg. Sjå Wikipedialenkja, eventuelt her.

2,0 * 10-9 s

Eg lure på kordan det blir skrevet i dekadisk prefiks.

Skal eg gange det i hop på noken måte?

Korleis skal eg skrive det som eit slutt produkt?

Kordan eg sjå fort over at det skal være på den måten som det skal være?

Har bare et ark med noken oppgåver og forholde meg til, men håper dere forstår kva eg meinar no :)

Lenke til kommentar

Eg har skrive svaret til deg: 2,0 ns, der n står for nano.

Eit dekadisk prefiks er eit ord du bruker i staden for 10^n. Som i dømet du sjølv gav, 3560 m er 3,56 km. Prefikset kilo tyder tusen, eller 103, so 3,56 km er det same som 3,56 * 103 m = 3560 m. På Wikipedia-sida eg linka til er det ei liste over alle slike prefiks frå 10-24 til 1024, og der ser du at 10-9 vert det same som nano. Dermed er 2,0 * 10-9 s = 2,0 ns.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Eg har skrive svaret til deg: 2,0 ns, der n står for nano.

Eit dekadisk prefiks er eit ord du bruker i staden for 10^n. Som i dømet du sjølv gav, 3560 m er 3,56 km. Prefikset kilo tyder tusen, eller 103, so 3,56 km er det same som 3,56 * 103 m = 3560 m. På Wikipedia-sida eg linka til er det ei liste over alle slike prefiks frå 10-24 til 1024, og der ser du at 10-9 vert det same som nano. Dermed er 2,0 * 10-9 s = 2,0 ns.

Oja!!

No skjønnar eg, Tusen Hjarteleg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...