Gå til innhold

Fikk jeg brukt Macbook?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte Macbook Pro fra elkjøp og jeg pakket ut Macen og satte på ladern etter 30 min eller noe sjekket jeg "Cycle Count" for battery. Og det var 1 i Cycle Count, jeg hadde ikke fulladet Macbooken ennå, så tror dere at jeg fikk brukt Mac eller står det 1 når man kjøper?

Dere som har kjøpt Macbook Pro, var det forsegling utenfor den hvite boksen eller noe plast rundt det når dere kjøpte eller bare utenfor Macbook som var pakket med plast?

Endret av techn9e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte macbook pro hos expert for en uke siden.

boksen var forseglet med en tape der med håndtaket.

utenom det var selve maskinen pakket i gjennomsiktig plast og det var en klutlignende sak mellom tastaturet og skjermen.

husker dog ikke hvor mange cycles det stod første gang.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også bare en teip på boksen oppe ved håndtaket. Mellom min tastatur og skjerm var det ikke noe klutlignende, men enn sånn grå stoff som er vanlig i pcer for beskyttelse. Lurer på om noen andre har sjekket sin cycle når de kjøpte Macbook.

Alt var som det er i denne videon: http://www.youtube.com/watch?v=OSs3_DF34II

Men Cycle count får meg lure på om det er brukt.. Elkjøp er jo kjent for mange saker der de har solgt brukte varer som nye.

Endret av techn9e
Lenke til kommentar

Hva mener du med istat pro? Jeg sjekker under "About mac" eller noe i oppe venstre hjørnet, også gikk jeg i Power og så under Battery Information at cycle count var 1.

Edit: Ser at istat pro er en widget, og nei jeg sjekket i Mac sin informasjon som jeg skrev ovenfor ;)

Endret av techn9e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...