bjorni99 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hei! Jeg har sitt at thehut har et tilbud med fifa 12 hvor man må bestille 3 boxere også.... Men spørsmålet er om det går ann å gjøre slik at de sender det hver for seg uten at jeg bestiller det hver for seg? trenger kjapt svar!! Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hei! Jeg har sitt at thehut har et tilbud med fifa 12 hvor man må bestille 3 boxere også.... Men spørsmålet er om det går ann å gjøre slik at de sender det hver for seg uten at jeg bestiller det hver for seg? trenger kjapt svar!! De sender tingene hver for seg. Det har de ihvertfall gjort hver eneste gang jeg har bestilt. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Ok takk for svar Men bare for å være sikker: Står det den fulle prisen på kvitteringene på hver av dem eller står også prisen hver for seg? 1 Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ok takk for svar Men bare for å være sikker: Står det den fulle prisen på kvitteringene på hver av dem eller står også prisen hver for seg? Det følger med kvittering per artikkel, så du behøver ikke å tenke på totalverdien. Bare pass på at den eller de artikklene du kjøper koster mindre enn 200 norske kroner pr. stykk, så går alt bra Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Ok det var da bra:) Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Bare hyggelig. Men bare vær obs på at det kan ta litt tid å motta derifra, så det er ikke sikkert du for det spillet på releasedato'n. Men regner med at du orker å vente litt, når du får det til den prisen. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Ja da orker selfølgelig å vente litt siden jeg får det - som du sier- til en slik pris. Får jo også med 3 boxere til en knallpris så... Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Har netopp bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå