madman88 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hei klarte å slette noen bilder fra skrivebordet igår, hvordan kan jeg få de tilbake? prøvde programmet recuva, men da finner den rundt 50000 bilder av alt jeg har vært inne på og det blir for mye å sjekke ut av syns jeg er det noe program som kan kun søke etter bilder på skrivebordet f,eks som jeg har slettet? Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hvordan mistet du de? Ble bildene bare borte uten videre? Sjekket papirkurven? Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Hvordan mistet du de? Ble bildene bare borte uten videre? Sjekket papirkurven? ja,altså jeg klarte å slette flere enn jeg skulle der jeg trykket på delete knappen,og ble borte ifra papirkurven også ja Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er mange programmer på markedet som løser dette for deg. Gjør et Google søk og les litt om de forskjellige. UndeletePlus er gratis. http://undeleteplus.com/ Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå