SuperGoo Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Nettopp bygget en ny pc. Operativ system (windows 7)på en corsair ssd. I tilegg har jeg satt in to 2TB caviar disker configurert i RAID. Synes under "enhetsbehandling" men ikke under "datamaskin", så kommer ikke inn på den. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Veldig vanlig spørsmål. Man bruker Diskbehandling (se min signatur). Lenke til kommentar
SuperGoo Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Takker og bukker Bare en liten ting. Den vil kun lage en partisjon, så halve plassen blir ubrukt. Går det ikke å partisjonere disken i to på Diskbehandling ? lurer på om det har med størrelsen på disken å gjøre(4TB) ? Endret 21. august 2011 av SuperGoo Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Da du initialiserte disken, valgte du MBR? Det må være GPT når disken er større enn 2 TB. Ellers er det begrenset hva jeg vet om så store disker, det er flere muligheter for problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå