adale Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg har problemer med en ustabil XP uten service pack 1. I går fikk jeg feilmelding når jeg skulle installere SP1 via Windows Update. Kan det ha noe med at jeg installerte ny BIOS-versjon etter at XP ble installert? Er det anbefalt å ta en reinstallasjon? Eller har ikke BIOS-versjon noe å si? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hva mener du med "ustabil" XP? Hvilken feilmelding? (Wrong key? ) Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 tror ikke det skal ha så veldig mye å si at du har flasha biosen din. hvis du har en orginal XP så skal det vanligvis ikke komme en feilmelding når du installerer service pack. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Det kan være instillinger i BIOS som gjør at Windows blir ustabilt. Dette ville sannsynligvis gjort seg gjeldende uansett om du hadde installert windows før eller etter flashing av BIOS. Skal ikke være nødvendig med reinstall av windows etter BIOS flashing men jeg kan ikke si helt sikkert at det ikke vil hjelpe. Tror jeg ville gått gjennom BIOS'n for å se om jeg fant noe feil og prøvd andre ting før jeg hadde reinstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå