pavllion Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Hei jeg har installert 2.3.3 på xperia x10 mini pro før på mobilen, men tok den tilbake til 2.1, fordi den brukte for mye strøm på 2.3.3 versjonen. Hvorfor bruker den så mye strøm? Hvorfor kan jeg ikke søke på market? Kommer bare opp det du prøvde å søke etter finnes ikke, jeg søker på "youtube" Jeg så da jeg hadde den på 2.3.3 at det gikk an å oppdatere telefonen eller den mod'en. Men når jeg trykket på den så ville ikke det skje noe. Radio'en funket ikke, heller ikke gmail. HVorfor? Vil det funke noen gang på denne 2.3.3 versjoen. Jeg fulgte denne guiden, hvordan installere 2.3.3 på mobilen. Her er linken: http://www.youtube.com/user/The64BitGeek#p/a/u/2/naie7Kyq0QU Endret 28. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 er det ikke mulig å resette tlf til fabrikkinstillinger og gjøre det slik at tlf blir slik dfu fikk den da du kjøpte den? Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 er det ikke mulig å resette tlf til fabrikkinstillinger og gjøre det slik at tlf blir slik dfu fikk den da du kjøpte den? Ja, men jeg stilte et spm. Svarer ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå