CancerHippo Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hei, jeg har en WD-harddisk som min kjære søster har brukt på sin mac og formatert den slik at hun kan bruke den. Jeg har byttet denne hardisken til meg mot min Ipod touch. Jeg bruker Windown 7. Hvordan kan jeg bruke denne harddisken, helst uten at den må være FAT32? PS. jeg er ny her, og håper ikke dette var feil emne i dette underforumet... Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Plugg den inn og formater den til NTFS. Lenke til kommentar
CancerHippo Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Det er det som er problemet. Jeg vet ikke hvordan. Når jeg trykker høyreklikk på haddisken i "min datamaskin" kommer ikke "formater disk" frem. I egenskaper står det heller ikke noe om formatering. Kan det hende at jeg må bruke MACen til søsteren min å formatere den der? Går det an å levere den inn å få det gjort? Isåfall, hvor? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Spør på Windows-forumet, men i utgangspunktet er det bare å formatere den som enhver annen disk. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Du må fjerne den MAC-partisjonen som er på harddisken og opprette ny(e) partisjon(er) som du så kan formatere i NTFS. Om du skal ha en eller flere partisjoner er opp til deg. Lenke til kommentar
CancerHippo Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Jeg,leverte den like gjerne inn til BellTech men takk for hjelpen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå